Tuesday, August 30, 2011

Eid Ul Fitri 1432


Alhamdulillah. Setelah berpuasa hampir sebulan maka, pada 30 Aug 2011 umat Islam menyambut hari kemenangan umat Islam. Seperti biasa, lebaran kali ini di sambut di kg halaman saya sendiri iaitu Kota Bharu, Kelantan. Raya pertama, saya agak bizi melayan tetamu yg datang memandangkan ma cuma harapkan saya saja. Lelah badan sehingga ta sempat na bergambar. Jadi ini antara gambar Eid Ul Fitri yg sempat saya potretkan.

:: younger sis ke empat saya - Ju ::


:: ini mmg tetamu wajib pertama kami setiap tahun, adik bongsu saya yg memakai baju ungu di kanan sekali - Bard ::

:: bersama adik bongsu saya ::

:: adik ketiga saya - Ita dan adik ipar saya ::

:: family adik saya - young papa + young mama ::

:: si kecik yg plg di sayangi ::

:: sgt suka kamera, lihat cara dia berposing ::


:: ini saya semasa raya kedua ::

No comments:

Post a Comment