Friday, August 5, 2011

Berbuka bersama ayam golek



Ramadhan ke - 5, saya berpeluang untuk berbuka di restoran yg mmg femes di area Kerinchi yg terkenal dengan ayam goleknya atau nama femesnya Ayam Golek Nara. Ini di organize oleh Tenqu (teammate saya) khusus untuk aktiviti berbuka bersama warga team kami, malangnya hanya di hadiri oleh beberapa ahli sahaja. Namun itu tidak mampu mematahkan semangat juang kami untuk aktiviti lantak melantak ini. = )


Mujur tempat sudah di book oleh Tenqu, semasa saya dan Enche Botak (tetamu undangan) tiba di sini hampir keseluruhan meja telah di book. Menu juga di pilih oleh Tenqu yg merangkumi main menu semestinya ayam golek itu sendiri, kangkung goreng belacan, tomyam, sotong goreng tepung dan nasi. 1 set untuk 10 org berharga RM 160. Kami order 2 set bersamaan RM 320. Air pula RM 18 untuk 1 jug. Mmg penat dan mengah untuk habeskan semua neh.

::tomyam::


::sotong goreng tepung::


::daging masak ape ntah::


::kangkung goreng belacan::


::nasi::


Ini antara yg memeriahkan suasana berbuka:
:: itu saya! (abaikan ekspresi muka saya itu, hasil candid tangan Safrie::

::enche Botak saya::

:: Team Leader saya - En Megat::

::tetamu jemputan - Ehsan + Emi ::

:: Amirin a.k.a Daddy sekeluarga::


:: Kalai + Nor Ain::

:: Firdaus - dispatcher kami::

:: Tenqu dgn gf dia - Mysara (rakan split team dulu)::

::Safrie::

Alhamdulillah dengan rezeki berbuka untuk hari ini. Burrpp ~ Syukur. Mengira hari untuk sambut hari kemenangan umat Islam je sekarang ni. Ta sabar!

p/s : ralat. perasan ta dalam semua gambar yg saya post, gambar utama iaitu ayam golek itu sendiri mmg tiada. aduhai. Haha.

No comments:

Post a Comment