Saturday, August 20, 2011

E Card Raya 2011 edisi Cik Lessa



Ha. Boleh tahan panjang kan subjek blog saya kali ini. Entri ini agak special kerana berkenaan tentang e card raya saya untuk tahun ini. Apa pendapat anda? Seperti sudah menjadi trend, saya pasti akan buat e card lebaran ini sebagai menggantikan kad raya yg biasa di pasaran. Berikut, saya lampirkan the making of e card ini. = )

:: antara shot yg terawal ::

:: neh saya da start ta boleh na wat serius ::

:: angle da ok, tp still ta dapat lagi feel tu ::

Ini pula ialah e card lebaran saya untuk tahun 2010. Kalau anda perasan, saya memakai baju berwarna kelabu untuk kedua e card raya ini. Cuma yg nostalgia..2010 saya memakai braces tetapi tidak di lebaran 2011. Lebaran pun sudah tidak lama lagi akan tiba, maka saya secara peribadi memohon maaf zahir dan batin jika ada salah dan silap. Moga entri saya ini mampu memberi anda idea untuk membuat e card anda sendiri. = )

No comments:

Post a Comment