Saturday, August 20, 2011

Iftar : Murni Discovery [Ramadhan ke 20]





Ini ialah majlis berbuka puasa tahunan yg saya anjurkan bersama teman baek, Ain di mana mengumpulkan geng Critical iaitu nama sekarang ATT. Kami memilih Murni Discovery, di Dataran Mentari sebagai tempat pertemuan kami kali ini. Almaklumlah, kami semua kebanyakannnya sudah berlainan department. Jadi ini ialah satu acara di mana kami dapat mengumpulkan kembali para pioneer ATT meskipun tak kesemuanya dapat hadir. = )


Jadi, untuk menu di sini ialah RM 25 sekepala. Saya lampirkan antara menu yang ada di sini:

::puding::

::puding::

::puding::

::kuih koci::

::tauhu sumbat::



::ayam pandan::





::satay pon ada::


Haa. Ini antara yg memeriahkan suasana berbuka pada Ramadhan 1432. Rakan seperjuangan yg suatu masa dulu berganding bahu demi pasukan tersyg. Inilah team saya yg penuh dengan sifat teamwork. No wonder la sampai sekarang kami masih in touch meskipun masing-masing sudah berpecah ke lain department.

:: itu gambar candid saya::






Majlis ini juga di adakan sempena perpisahan Jinggo yg sudah berpindah ke tempat kerja yg lain. Semoga lebih berjaya di tempat kerja yg baru. Lihatla wajah Jinggo yg gembira apabila di beri kejutan ini.


::kek yang di beli oleh Ain::

::Jinggo dan isteri - Rita::


Saya sertakan alamat dan nama yg boleh anda hubungi jika berminat untuk berbuka di sini.

Sunway Mas Commercial Centre,
1, Jalan PJU 1/3D,
47301, Petaling Jaya, Selangor.

Man 0124610700


:listname and payment::

No comments:

Post a Comment