Friday, August 26, 2011

selamat ulangtahun kekasih hati.


27 Aug.
Itu tarikh istimewa dia.
Akhirnya, usia menginjak ke angka 29. Hampir menjengah ke usia 3 series.
Apa pula kejutan untuk dia pada tahun ini?

1) Hadiah pemberian untuk Enche Botak.*berdebar memikirkan dia suka atau tidak*





2) Berbuffet Ramadhan di Sime Darby Convention Centre. Sudah 3 tahun berturut, hari jadi Enche Botak jatuh di bulan Ramadhan Kareem. Maka sebagai treat, saya sendiri yg akan merancang sendiri ke mana lokasi berbuka kami. Maka, untuk tahun ini saya memilih Sime Darby Convention Centre.

Sekadar mengimbau, ini pula pemberian untuk Enche Botak pada tahun lepas. Susahnya mencari jeans ini hanya saya sorang saja yg tau. Sampai ke Pavilion saya cari (demi jeans ini) di mana ketika itu hanya tinggal saiz ini sahaja di butik FCUK cawangan Malaysia. Syukur dia suka dengan pemberian ini.


p/s - kepada Enche Botak yg di sayangi sokmo -
selamat harijadi arjuna hati, semoga panjang umur,di murahkan rezeki dan sentiasa berada di dalam limpah kurnia Illahi. Love u. XOXO

2 comments:

  1. Thanks banyak banyak atas kejutan demi kejutan yang sering kali tidak pernah ingat DOB sendiri dan pemberian yang amat berharga iaitu wallet fossil. Tak tau tahan berapa tahun(sbb sy sorg pecermat.. ceh jual roti la plak) dan tidak lupa juga Iftar dia SDCC yang amat mengeyangkan dengan hidangan makanan yg veraiti(btl ke ejaan ni.. huhu).. Love u!!!


    ur hat... :)

    ReplyDelete
  2. haha. as what i thought, confirm ta igt DOB sndiri! syukur, bila ckp suka dgn wallet tuh. berdebar taw tgk respond.

    I'll try to be the best as I can just for u.

    ReplyDelete