Sunday, January 30, 2011

i am Madridistas


Team kesukaan saya untuk sukan bola ialah Real Madrid. Haha. Kenapa saya suka Real Madrid?

Ini antara sebabnya:

1 - Fav player saya ialah Mesut Özil. Jejaka ini merupakan midfield untuk club Real Madrid. Saya sgt sukakan energy Özil sejak dia bermain dalam World Cup 2010 lagi. Untuk club neh, dia memakai jersi bernombor 23.






2 - skuad ini di terajui oleh Jose Mourinho dan mempunyai star player antaranya Cristiano Ronaldo (7), Gonzalo Higuan (20) dan bintang muda Angel Di Maria (22) yang posisi midfield dan Sergio Canales (16).


3 - Saya memang sukakan Özil.



Ini merupakan kasut dari Nike yg di buat sempena dengan pemain kesukaan saya ini. Wow! Exclusive with Ö trademark



dan ini juga merupakan barangan eksklusif dari Nike untuk big fan of Özil.


wah! PS3 pon ada - en.botak, hoho suda ada game ini kah?

ok. saya taw mesti ada yg komen kenapa saya banyak cakap hal Özil dari Real Madrid kan?
haha. Point utama, saya suka Real Madrid sbb Özil sahaja. Dan yang paling besh birthday Özil jatuh pada hari anniversary saya dengan en.botak. ; )

No comments:

Post a Comment