Saturday, January 22, 2011

buku ungu saya



Ini merupakan antara barang sentimental value saya. Isi nya sms dari en.botak yang saya salin dan simpan sejak dari tahun 2008 (tahun perkenalan saya dengan dia) Perasaan saya kerap bercampur tatkala saya baca isi kandungan buku ini. Suka duka kami. Dan saya kerap di tegur oleh beberapa insan ttg hobi pelik saya ini. haha. Tapi, saya langsung tak amek port kerana saya selesa dengan cara itu dan itu bagi saya cara tersendiri saya dalam mengabadikan kenangan peribadi.

3 comments:

  1. i have the exact same weird habit masa dengan ayap dulu.. sekarang tidak lagi.hahaha

    ReplyDelete
  2. haha. i think da terikot zmn ko + ayap dlu..dats is why now aku plak yg mcm neh.. haha. bdway, itu sgt sentimental ok! ; )

    ReplyDelete
  3. jgn mis place plak buku hikayat tue..

    ReplyDelete