Tuesday, January 25, 2011

fear of losing her







"..ibu.
engkaulah ratu hatiku.
bila ku berduka.
engkau hiburkan selalu.."








Owh. Saya ta mengerti kenapa hati saya sebak ketika menaip entri pada kali ini. Mungkin kerana ini ada kena mengena dengan kehidupan saya. Tadi, baru terima berita yang sedih tentang seorang rakan sepejabat yg mak nya baru meninggal. Tergejut sangat. Dan saya cuba bayangkan jika itu yang terjadi pada saya. (saya ta doakan dan saya sangat berharap itu tidak akan terjadi) Saya taw saya ta setabah itu. Kadangkala perkara kecil pon saya cepat ter'usik' -- tu sebab en botak gelarkan saya kememeh. Aduhai.

Saya sentiasa mendoakan kesejahteraan ma. Semoga sentiasa berada dalam keadaan yang sentiasa sehat walafiat, gembira selalu dan di panjangkan umur. Saya sgt sygkan ma!



1 comment:

  1. tu sebab en botak gelarkan saya kememeh. Aduhai.


    i likee!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete