Monday, November 14, 2011

Zaim dan Shida - Kawen sudah!



Ini ialah kenduri yg saya hadiri pada 13/11/2011 (Ahad) yg lalu. Majlis resepsi sebelah pihak lelaki di adakan di Taman Sri Andalas, Klang. Majlis pihak perempuan di adakan pada hari sebelumnya iaitu 12/11/2011 (Sabtu) di kawasan perumahan yg sama. Untuk info anda, pasangan ini dari taman yg sama.

Syukur akhirnya percintaan yg di semai sejak hampir 8 tahun yg lalu ke jinjang pelamin juga. Untuk pasangan Zaim dan Shida, kami semua mendoakan kalian kekal dan bahagia sehingga ke akhirnya. Moga di kurniakan cahayamata yg soleh solehah mengiringi kalian berdua.
Selamat pengantin baru.

Sila layan gambar di bawah ye: = )


:: kad simple buatan tangan saya ::

:: lauk kenduri yg superb sedap - ayam golek, tempoyak ikan bilis - daging ::

:: Fariz memujuk anak kesygan yg merajuk ::

:: Pn Anna yg turut menyumbangkan lagu buat pasangan pengantin ::

:: saya dan Chot yg sudi tumpangkan saya ke majlis Zaim ::

:: gmbr hasil dari Chot ::

:: comel bukan? pandai dia pose ::

:: ini dia pengantin yg di tunggu-tunggu ::

:: Zaim & Shida ::

:: them - lovely bride and groom ::

:: them ::

:: pasukan kompang yg memeriahkan majlis ::

:: bersama pengapit yg dulunya ex team saya - Ce'gu Apis ::

:: kami dan bunga ::

:: antara gegirls yg mau bergambar ::

:: kami dan pengantin ::

No comments:

Post a Comment