Saturday, October 15, 2011

Photoshoot di Empangan

Memandangkan hari istimewa kali ini saya tiada plan khusus maka telah mengutarakan cadangan untuk photoshoot sempena hari ulangtahun ke 3 perkenalan kami. Saya memilih lokasi di Empangan Sungai Selangor Kuala Kubu Bharu sebagai lokasi shoot pada kali ini. Ini kerana saya mahu mengelak dari shoot di tempak sesak. Dan sebagai bukti, saya pos kan gambar ulangtahun kami. Moga-moga ini boleh jadi penyumbang idea pada anda yg barangkali tertanya-tanya lokasi untuk shoot gambar. Untuk pengetahuan anda, untuk gambar kami berdua kami menggunakan tripod untuk mempotretkan gambar kami. Jadi, mungkin hasilnya tidak seberapa. Sila nikmati gambar yg sempat di potretkan ini.


:: lokasi photo shoot kali ini ::










:: shoot dengan lens 50mm f/1.8D AF Nikkor Autofocus Lens ::









:: Enche Botak da mula berpeluh - penat dengan tripod lagi ::

:: signboard DANGER, tp Enche Botak boleh senyum lagi! ::

:: untuk Enche Botak - LOVE ::



:: muahs - untuk anda yg setia mengikuti blog saya ::

No comments:

Post a Comment