Thursday, October 6, 2011

customized skirt


Ha. Kali ini, saya mau promosikan tentang skirt yg bagi saya istimewa. Tapi, sebelum itu sila layan gambar yg telah saya sertakan di entri ini.





:: saya dengan pilihan skirt berwarna electric blue ::

Bagaimana? Sudah puas layan gambar yg saya tempekkan dalam entri kali ini? Kali ini saya ceritakan apa yg menarik tentang skirt ini. Menariknya, skirt ini mempunyai banyak pilihan warna yg mampu membuatkan anda rambang mata memilih. Tambah menarik apabila anda harus menyertakan juga ukuran pinggang, punggung dan panjang skirt yg anda mahu. Material yg di gunakan ialah dari heavy silky crepe italy. Yg terbaru ialah dari material lycra. Maka, secara tersiratnya skirt ini seolah-olah di buat khas untuk anda. Istimewa bukan? Berminat untuk memilikinya sendiri maka silalah ke https://www.facebook.com/profile.php?id=100001223476432

No comments:

Post a Comment