Tuesday, June 7, 2011

memorable moment


Saya bukan mau review muvee neh kali ini. Tapi, saya mahu share dgn kamu ttg sentimental value muvee neh pada hidup saya. Filem ini di tayangkan di Malaysia pada bulan 10, 2008. Ini merupakan filem pertama yg saya tonton dengan enche botak di GSC Midvalley. Haha. Itu la permulaan detik istimewa itu sehingga la kini. Syukur!

Pejam celik sudah beberapa tahun usia perkenalan kami. Banyak liku yg kami hadapi bersama. Susah senang, gelak tawa, saat air mata menitis. Itu rencah dalam hubungan kami. Dan terkadang saya rasa beruntung di pertemukan dengan enche botak. Dia la soulmate saya - yg membimbing saya dengan cara dia yg tersendiri meskipun kadangkala cara enche botak agak keras! Haha. Dan syukur dia lebih matang dari saya. Saya mmg sgt childish okeh! Mungkin itu yg buatkan saya nampak kememeh di mata enche botak. ;p

p/s untuk enche botak - i lebiu sgt-sgt, syg and my love towards u is eternity and infinity.




1 comment:

  1. X berapa ingat movie apa tgk sbb dh byk sgt. Lgpun kte bole dkatakn hantu g tgk movie.. hahhahaa.. so sory la if ingt kt moment tu.. still love u

    ReplyDelete