Monday, June 27, 2011

kotak hati


"Pernah ku mencuba terima seadanya
Sayang ia selalu calarkan sudut hati ku
Hingga lelah jiwa ku dikecewa
Yang tak mungkin berpaling kembali
Namun ku yakinkan nanti
Tuhan pasti beri gantinya

Dan aku pohonkan yang baik
Bersantun kata kata tentang cinta
Bicarakan rindu pada ku
Mengharum selamanya"


Saya sendiri rasa bingung tika ini. Coretan ini sekadar luahan hati saya. Ini bait lagu dari Exist - Bunga. Antara lagu kesukaan saya dari dulu sampai sekarang. Entahla, mmg saya dari dulu lagi suka suarakan isi hati saya dengan cara lagu. Saya mmg suka dengan art mcm ini, saya cepat jatuh chenta dengan lirik lagu yg indah tambahan pula kalau ia mengena pada diri saya. Dan lagu ini, hanya saya sendiri yg mengerti apa relevannya dengan kehidupan saya.


No comments:

Post a Comment