Saturday, June 4, 2011

bila kakak Chot kawen



Ok. Saya mulakan entri bulan June kali neh dengan wedding. sana-sini wedding. Wedding yg saya hadiri kali ini bukan wedding teman sepejabat, tetapi kakak teman sepejabat yg kawen. Kami ke Melaka kali neh meraikan hari bahagia kakak Chot. Lokasi : Duyong, Melaka. Ketika kunjungan ke sana, mmg jammed yg amat. Sepatotnya, dalam 3 jam pon da boleh sampai. Bertolak dari KL dalam pukul 11pg, pukul 4 ptg baru na sampai. Mmg lama betol. Mujurla masa sampai, masih sempat kami jamah nasi + lauk kenduri. Cuma terkilan sedikit bila ta sempat lihat kakak pengantin memakai busana raja sehari. Yg penting, kami datang meramaikan majlis. = )

si Ain tgh drive - saya kebosanan menghadap jammed!

jammed - jammed - jammed lagi!


Ini antara barang hantaran dari pihak pengantin lelaki.
make up set


jam tangan

perfume Flora by Gucci

kasut si permaisuri

al-Quran

beg buat si permaisuri

kek yg saya rasa agak unik - kurang pasti apa bahannya

singgahsana mereka, simple bukan?



Dan, ini antara yg hadir:
ain dan mak - Pn Esah

Enche Zaim

gf Zaim - Shida namanya

hah - neh la Chot = )

perincian fabrik Chot yg menarik perhatian saya

saya dgn Chot. wee~

door gift dari pengantin

No comments:

Post a Comment