Monday, March 7, 2011

Dine in The Apartment






Nama saja sudah unik. Apatah lagi konsep nya yg memang berjaya memukau saya. = ) Ok. Saya ke sini bersama dengan enche botak (peneman setia saya). Sebelum itu, enche botak mmg da senaraikan beberapa lagi restoren yg boleh di lawati. Dan saya pilih The Apartment, The Curve untuk kunjungan kami pada kali ini.





Ini kali pertama kami ke sini. Suasana agak cozy dan tenang. Dan di bawah ini, saya sertakan gambar untuk tatapan kalian semua.

Menu yg kami pilih;

red apple juice - RM 12.50


mango juice - RM 12.50


chicken pasta - RM 22.90
::ok dan saya berjaya habiskan pasta ini::


french lamb rack - RM 38.90
::pilihan enche botak - owh saya mmg ta ske lamb, tp bagi dia sedap - ini lamb yg half cooked::


strawberry pavlova - RM 12.90 [desert]
::sgt manis terutamanya biskut tu - abaikan buah peach dan strawberry, masam sgt!::


Deko;










p/s - to enche botak saya, tengs syg for this wonderful treat. next time, we try other restaurant ye! = )

enche botak mmg gemar dengan aksi sebegini.


setelah di paksa untuk senyum.


3 comments:

  1. Boleh.. next time kite restoran mana ek??? :(:(:(

    ReplyDelete
  2. hehe. da ada dlm list restoraunt yg na try..nnt owg gtaw. *winks*

    ReplyDelete