Thursday, February 10, 2011

makan time di Waroeng Penyet!



having first time chance ke sini. bukan first time baru na merasa makan ayam penyet neh, cuma sebelum neh ta berpeluang na snap gambar je everytime datang. so, Waroeng Penyet yg di kunjungi kali neh ialah di The Curve, Damansara.


Berikut, tatapan gambar yg sempat di shoot oleh saya.

antara deko yg ada




kerupuk


nasi + ayam penyet




yg menemani saya - Nana.


total bil

saya kurang gemar makan di sini mungkin kerana masakan Indonesia yg agak pedas. apa -apa pun, bagi yg suka mencuba ta salah rasa nya jika kamu ke sini. = )
tapi, ayam penyet dia mmg sedap!

2 comments:

  1. aku & chot cirit-birit lepas makan kat sini. walaupun sedap, tapi macam tak berani nak pergi lagi. huhu

    ReplyDelete
  2. aku ta makan sambal dia. tu psl ok. haha. aku ta minat sgt lho mskn Indon neh.

    ReplyDelete