Friday, September 23, 2011

open house smfariz


Saya rasa acara rumah terbuka mmg menjadi acara wajib di bulan Syawal. Jadi, rumah terbuka yg saya hadiri untuk kali kedua ialah rumah smfariz (rakan ATT - team lama syg yg dahulu) yang diadakan pada 17 September 2011. Menu utama ialah laksa johor. Itu kali pertama saya merasa laksa johor. Di samping itu ada di sediakan roti jala.

:: laksa johor ::

:: roti jala ::


Yg menarik tentang kunjungan rumah terbuka kali ini ialah ada acara karaoke di rumah tuan empunya rumah sendiri. Alhamdulillah seronok rasanya dapat berkumpul sesama kami kerana kebanyakan daripada kami sudah berbeza department. Jadi ini di jadikan sebagai acara 'pengikat' hubungan antara kami semua. Buat tuan rumah, saya doakan semoga murah rezeki sentiasa. Terima kasih bersusah payah melayan karenah kami!

:: suri hari smfariz yg bersusah payah pada hari itu ::

:: smfariz - tuan rumah ::

:: permata hati smfariz ::

:: anak Qayyum - comel sgt! ::

:: Imin sibuk menikmati makanan ::

:: lovebirds - Kaka dan Eza ::

:: saya bersama Khairy::

:: muka sudah tembam sebab overdose makanan ::

:: fokus betul Zaim menyanyi ::

No comments:

Post a Comment