Sunday, April 24, 2011

masa untuk Tutti Frutti

Ke sini dengan Nana sebab ta pernah berpeluang ke Tutti Frutti walaupun ada je outlet kat Tmn Tun. Kali ini, saya ke One Utama untuk mencuba frozen yogurt neh. Antara perisa yogurt yg ada ialah vanilla, chocolate, red velvet dan macam-macam lagi. Yg menarik off course topping yg ada seperti chocolate rice, almond, strawberry, jelly, lychee, rambutan (itu yg sempat saya lihat).
Bg pertama kali saya mencuba, ternyata mmg sedap dan menarik. Meskipun ta sama seperti Baskin Robbins atau Heigen Daz tapi ia tetap menarik dari segi rasa dan konsep. Anda boleh pilih seberapa banyak topping yg anda suka, tetapi harus ingat yg setiap o.53gram akan di cas RM 5.







::ini topping pilihan saya - RM 17.50::


::ini pulak topping pilihan Nana - RM15.35 ::





::masa untuk lupakan diet - haha::

::gembira nya saya kan = )::

:: cik Nana - haha - rakan seperjuangan bab makan::

No comments:

Post a Comment